Een gids voor het behalen van je VAE-rijbewijs: van servicekosten tot het halen van je examen

Chauffeurs kunnen nu hun VAE-rijbewijs inwisselen voor een Brits rijbewijs zonder een nieuwe test te hoeven doen – dus wat houdt het in?

 

Leren autorijden in de VAE is vergelijkbaar met het VK. Het gaat om het bestuderen en behalen van een theoriecursus en het volgen van minimaal 20 lessen voordat je wordt voorgedragen voor een praktijkexamen. Christopher Pike / The National

Waar ter wereld je ook woont, het behalen van een rijbewijs wordt door velen gezien als een overgang naar vrijheid. Klik hier voor theorie examen.

 

 

Het is een vaardigheid die je bijna overal kan brengen.

 

Deze week verwelkomden inwoners van de VAE het nieuws dat chauffeurs die hun rijexamen in de Emiraten hebben gehaald, nu hun rijbewijs kunnen inwisselen voor een Brits.

 

Het kost £ 43 (Dh 224) om het rijbewijs voor een automatisch voertuig om te zetten. Extra lessen zijn nodig als een chauffeur wil overstappen op een handgeschakelde auto.

 

De minimumleeftijd om in de VAE een auto te mogen besturen is 18 jaar. Aanvragen voor een rijbewijs kunnen zes maanden voordat u 18 wordt, worden ingediend.

 

Hier is de nationale gids over het verkrijgen van uw licentie en het aanvragen van uw test in Dubai.

 

Uw buitenlands rijbewijs omzetten naar een VAE-rijbewijs

Als u een rijbewijs heeft dat is afgegeven door uw land van staatsburgerschap, is het in sommige gevallen mogelijk om dit om te zetten in een VAE-rijbewijs zonder dat u lessen of een test hoeft te volgen.

 

Dit geldt voor burgers van een groot aantal landen, waaronder Australië, Frankrijk, het VK, de VS, Saoedi-Arabië en Ierland.

 

In Dubai moet u een centrum van de Roads and Transport Authority bezoeken en de volgende documenten overleggen:

 

Rij-instructeur Zubeida met een Bentley-auto die Nick Webster instrueert bij het Emirates Driving Institute, Dubai. Leslie Pableo voor The National

Origineel rijbewijs van het uitzonderingsland plus een kopie

Elektronische oogtestresultaten

Origineel geldig Emirates ID

Paspoort

Gelegaliseerde vertaling van de licentie als deze niet in het Engels of Arabisch is

De licentie wordt dezelfde dag aangevraagd en verwerkt, wat betekent dat u binnen enkele uren na het indienen van uw documenten het centrum uitloopt met uw glimmende nieuwe VAE-licentie.

 

U moet betalen:

 

Dh200 voor het openen van een bestand

Dh600 voor het afgeven van een licentie

Dh50 voor een handboek

Dh20 voor kennis- en innovatievergoedingen

Hoe u vanaf het begin een licentie kunt krijgen

 

Als u niet uit een van de landen komt waar een eenvoudige conversie mogelijk is, moet u nog een paar stappen voltooien. Kortom, je zult vanaf het begin moeten beginnen.

 

Volgens de RTA-gids kan een inwoner van Dubai een rijbewijs aanvragen, op voorwaarde dat ze aan de volgende vereisten voldoen:

Ze zijn 17 jaar en zes maanden oud of ouder

Ze zijn medisch geschikt

Ze nemen deel aan een opleidings- en kwalificatieprogramma aangeboden door een erkend rij-instituut

Ze slagen voor de theoretische en praktische tests

Om een ​​rijbewijs aan te vragen heeft de bestuurder een geldig paspoort, Emirates ID, minimaal acht pasfoto’s, oogtestresultaten en een verkeersdossiernummer nodig. hoe hard mag je met een aanhanger info vind je online.

 

U moet servicekosten betalen aan de RTA, inclusief Dh200 aan testvergoedingen en Dh20 aan kennis- en innovatievergoedingen.

 

Doe een oogtest

Om door te gaan met lessen, moet u een oogtest ondergaan.

 

Deze testen kunnen worden uitgevoerd door een door de RTA erkende opticien.

 

Neem de papieren mee bij het aanvragen van een licentie en het boeken van lessen en toetsen.

 

Klaar, instellen, testen

Het aantal lessen dat je volgt is afhankelijk van je ervaring. Leerling-chauffeurs die geen rijbewijs hebben, uit welk land dan ook, moeten zich inschrijven voor 20 lessen, meestal 10 x twee uur.

 

Theorie examen

 

Voor het behalen van een rijbewijs in Dubai moet je een aantal examens afleggen, de eerste is het theorie-examen. Deze wordt op een computer afgenomen en moet worden ingevuld voor de laatste test op de weg.

 

Je rijschool schrijft je in voor het theorie-examen. Het onderzoekt uw kennis en begrip over verkeerswetten en risicoperceptie, evenals uw bewustzijn van veiligheidsprocedures. Het bestaat meestal uit 35 meerkeuzevragen en wordt uitgevoerd bij uw rijschool.

 

Tips voor het RTA theorie-examen

 

Lees en begrijp het RTA-handboek grondig

Oefen zoveel als je kunt op de RTA mobiele app

Onthoud wat alle weg- en verkeersborden betekenen

Doe online proeftests om uw bekwaamheid te beoordelen

Parkeertest

 

Voor elke nieuwe bestuurder kan parkeren vaak de vloek van het leertraject zijn.

 

Voor het afleggen van het rijexamen moet je slagen voor de parkeertest, die wordt afgenomen op het erf van de rijschool.

 

Je wordt getest op helling/heuvelparkeren, een noodstop, haaks parkeren, parallel parkeren en een parkeergarage.

 

Beoordelingstest

 

Dit is in feite een proeftest van het examen op de weg. Je instructeur zal je adviseren over wanneer je de beoordeling het beste kunt boeken en hij kan inschatten wanneer je je laatste test op de weg kunt boeken.

 

Je tijd is beperkt tijdens deze fase. Je krijgt meestal ongeveer 10 minuten om je instructeur te laten zien wat je waard bent.

 

Rijexamen op de weg

 

Dit is wwaar alle voorbereidingen voor zijn geweest. Dit is het laatste deel van je leertraject, dus zorg ervoor dat je mentaal voorbereid bent.

 

Bereik op de door u toegewezen datum voor de test het RTA-rijbewijscentrum met uw:

 

Emiraten-ID

Rijbestand

Twee pasfoto’s

Betaling voor de testkosten

Wacht tot je naam wordt geroepen en volg dan de examinator naar de auto.

 

In sommige gevallen kunt u in dezelfde auto rijden als andere bestuurders die hun examen afleggen, maar laat u hierdoor niet afschrikken.

 

De test op de weg kan enkele minuten tot 30 minuten duren, dus wees voorbereid.

 

Als je aan de beurt bent, rijd dan vol vertrouwen op een manier die je algehele rijvaardigheid demonstreert.

 

Gelukkig hoef je niet te wachten als je eenmaal klaar bent met je test. U ontvangt uw resultaat zodra u terugkeert naar het rijcentrum.

 

Als je zakt, moet je zeven extra lessen volgen voordat je weer een rijtest kunt regelen.

 

Als je slaagt, geeft de examinator je het goedkeuringspapier. Lever deze in bij de pasbalie samen met legitimatiebewijs en het rijbewijsbedrag.

 

Je licentie wordt dan en daar afgegeven. Goed gedaan!

 

 

 

 

Rijtesten kregen eindelijk groen licht

Rij-instructeur Robin Nicolson zegt dat het een “grote opluchting” is om de tests weer te zien hervatten.

Opgetogen leerlingbestuurders in Orkney behoren tot de eersten in Schotland die opnieuw een rijexamen kunnen afleggen, maar sommigen maken zich zorgen over een “willekeurige” toewijzing van tests.

 

Instructeurs en leerlingen waren opgelucht, maar het parlementslid van Orkney heeft de Driver and Vehicle Standards Agency (DVSA) veroordeeld wegens een gebrek aan ‘creatief denken’, aangezien bijna 100 Orkney-leerlingen de afgelopen maanden in een groeiende achterstand verkeerden. Motor theorie oefenen kan online.

 

https://youtu.be/rZDnFMXrxUc

 

Alix Fletcher, 34, uit Burray was de eerste leerling sinds december terug in het testcentrum in Kirkwall en is maandagochtend overleden.

 

Hoewel ze heel blij was dat ze voor haar test was geslaagd, zegt ze dat het een beetje vreemd is dat ze de eerste was die er een kreeg aangeboden, aangezien ze pas in maart van dit jaar op de wachtlijst kwam.

 

Alix zei: “Het lijkt alsof het systeem iedereen willekeurig oppakt. Er moeten heel veel mensen op de wachtlijst in Orkney staan ​​voordat ik erin word geplaatst. ” online scooter theorie oefenen kan online.

 

Rij-instructeur Robin Nicolson was verheugd om weer op weg te gaan. “Het is een grote opluchting voor ons en het is een grote opluchting dat ik de leerlingen zeker weet dat ze een toets kunnen krijgen.”

 

 

Crypto’s zwarte donderdag een jaar later: Bitcoin stijgt 1000%

Een jaar geleden, vandaag, bracht een van de meest dramatische momenten in de geschiedenis van crypto een reeks gebeurtenissen in werking.

 

Een jaar van de ‘nieuwe norm’. Een jaar van quarantaine, werken op afstand, N19-maskers en sociale afstand nemen. Voor velen een jaar van financiële stress, geestelijke gezondheidsproblemen, een jaar van verlies. Een jaar COVID-19.

 

Hoewel de exacte data waarop quarantaines zijn begonnen in de westerse wereld van land tot land verschillen, markeert deze week de week waarin de hele wereld serieus werd over het coronavirus. Europa en Noord-Amerika keken al weken naar berichten over de verspreiding van COVID vanuit China en andere delen van Azië; de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) waarschuwde dat een wereldwijde pandemie op handen zou kunnen zijn. De best crypto app voor telefoon kun je downloaden.

 

 

Toen, op vrijdag 13 maart 2020, riep de Amerikaanse president Donald Trump de noodtoestand in het land uit; dezelfde dag verklaarden functionarissen van de Wereldgezondheidsorganisatie dat Europa het nieuwe epicentrum van de COVID-19-pandemie was geworden.

 

In de dagen voorafgaand aan de verklaringen begonnen crashes op de financiële markten, zoals die al meer dan een decennium niet meer waren voorgekomen, grote schade aan te richten op de kapitaalmarkten over de hele wereld. De olieprijzen werden negatief; de Dow Jones Industrial Average (DJIA) kelderde 6.400 punten, ongeveer 26% in slechts vier handelsdagen.

 

Een van de grootste crashes trof de cryptocurrency-markten. Op de tweede donderdag van maart 2020 daalde de prijs van Bitcoin met bijna 40 procent, en crashte van bijna $ 8000 naar ongeveer $ 4.700 in een paar uur tijd. Tegelijkertijd verloor de totale marktkapitalisatie van crypto’s ongeveer $ 30 miljard, en daalde ook in totaal met 40 procent. Welke bitcoin kopen tips vind je online.

 

Vandaag, 11 maart, is de tweede donderdag van maart 2021, een jaar sinds de dag die uiteindelijk bekend werd als ‘Crypto’s Black Thursday’.

Crypto’s Black Thursday: een jaar later

En wat een jaar is het geweest.

 

Toen de crash plaatsvond op 12 maart, vergeleek Bloomberg de prijsdaling met het uiteenspatten van de cryptobubbel eind 2017. Bovendien zeiden een aantal cryptocritici dat het moment het bewijs was dat Bitcoin in feite niet de ‘veilige haven’ was. ‘,’ hedge tegen inflatie’-activa waarvan zoveel Bitcoin ‘gelovigen’ zeiden dat het was.

 

Op 12 maart 2020 vertelde de beroemde Bitcoin-beer en oprichter van EuroPacific Capital, Peter Schiff aan Kitco News dat Bitcoin “geen veilige haven is. Het is een zeer risicovol bezit. De prijs van bitcoin is de afgelopen weken meer gedaald dan de aandelenmarkt en in feite is het niet eens een niet-gecorreleerd actief. ”

 

Hoewel Black Thursday misschien twijfel heeft doen rijzen over de levensvatbaarheid van Bitcoin op de lange termijn, maakte BTC al snel een opmerkelijke comeback. In mei 2020 was BTC weer gestegen naar bijna $ 10K per pop en behield het niveaus boven $ 8K voor de rest van het jaar. Tegenwoordig is de prijs van een enkele BTC bijna $ 55.000, wat een stijging is van meer dan 1000 procent.

 

Wat gebeurde er op de zwarte donderdag van Crypto?

Do Kwon, medeoprichter en CEO van Terraform Labs (TFL), legde uit dat de belangrijkste factor die de financiële markten in maart over de hele linie deed in-storten, angst was.

 

“Op 12 maart 2020 stortten de S&P 500 en markten over de hele wereld neer door de angst en economische chaos die door COVID-19 werden veroorzaakt”, vertelde Kwon aan Finance Magnates.

 

“Bitcoin en andere cryptocurrencies, die volatieler zijn, vielen ook parallel met legacy-markten, die het soort enorme drawdown veroorzaakten dat werd ervaren. Er waren ook andere factoren die een rol speelden, waaronder veel Bitcoin-investeerders die overmatig gebruik maakten van derivatencontracten; die een trapsgewijze reeks verkooporders op BTC-gedenomineerde eeuwigdurende swapcontracten creëerde, waardoor de prijs verder daalde. ”

 

Steve Ehrlich, Chief Executive van Voyager Digital, legde echter uit dat hoewel Black Thursday zeker een moment van afrekening was voor Bitcoin, het misschien ook een scharnierpunt was voor de toekomst van de digitale economie.

 

Steve Ehrlich, Chief Executive Officer en mede-oprichter van crypto-handelsplatform Voyager.

“Als echte duidelijkheid over de implicaties van de pandemie, werd het duidelijk dat lockdowns van kracht zouden worden, de digitale economie essentieel zou worden en dat economische stimulans nodig zou worden om de economie draaiende te houden”, zei hij tegen Finance Magnates.

 

Doug Schwenk, voorzitter van Digital Asset Research, vertelde Finance Magnates dat de Black Thursday Crash een belangrijk psychologisch effect had op cryptomarkten.

 

“[Black Thursday] heeft in zekere zin een psychologische verdieping geboden om op voort te bouwen,” vertelde Schwenk aan Finance Magnates. “De schok en onzekerheid van dat moment zorgden ervoor dat markten zich hergroepeerden … en verminderden de volatiliteit.” Dit momentum om opnieuw op te bouwen consolideerde aanvankelijk “ongeveer $ 10.000 voor BTC en werd vervolgens hoger omdat aanhoudend positief of verhelderend nieuws kopers naar cryptomarkten bracht.”

 

Na Black Thursday, “bereikte Bitcoin een omslagpunt van adoptie van instellingen.”

Voorbij de effecten van angst en doubt, leidde de marktcrash die plaatsvond in maart 2020 tot belangrijke veranderingen in het monetair beleid die grote gevolgen hebben gehad voor de prijs van Bitcoin.

 

Om deze reden wees Do Kwon erop dat “achteraf gezien [Black Thursday] een goed moment was om zowel Bitcoin als legacy-markten te kopen.”

 

“In de loop van 2020 heeft een stortvloed aan fiscale stimuleringsmaatregelen bijgedragen aan het verhaal van Bitcoin over waardeopslag of ‘digitaal goud’, waardoor het bewustzijn van het potentieel op lange termijn is toegenomen.”

 

Na Zwarte Donderdag “volgden er maanden nieuws dat de Amerikaanse regering biljoenen dollars drukte om de economie te stimuleren en economische verlichting te bieden. In feite werd 20% van alle dollars die ooit zijn gedrukt sinds de oorsprong van de Amerikaanse dollar in 2020 gedrukt, ”legde Kwon uit.

 

“Deze enorme toestroom van Amerikaanse dollars in de economie met een snel toenemende snelheid als gevolg van de lagere rentetarieven, zorgde ervoor dat beleggers zich haastten om de beste plaats te vinden om hun dollars te investeren om de inflatie te bestrijden.”

 

Dit is wat een groeiend aantal institutionele beleggers naar BTC heeft geleid. “Bitcoin, dat een schaars digitaal bezit is, met een strikt aanbod van 21 miljoen hard-cap, en de snelle acceptatie ervan zorgde ervoor dat de waarde van Bitcoin omhoogschoot en doorging met het bereiken van recordhoogtes, ver boven zijn vorige piek in 2017”, legt Kwon uit. .

 

Do Kwon, medeoprichter en CEO van Terraform Labs (TFL).

 

“[…] Bitcoin bereikte een omslagpunt van adoptie door instellingen, die geld begonnen in te storten als een langetermijnafdekking tegen inflatie. Met de halvering die plaatsvond in mei 2020 na de crash, werd het aanbod van Bitcoin uitgegeven door het protocol met 50 procent verminderd, waardoor ook de beschikbare vloeibare voorraad op de markt afnam, waardoor BTC schaarser werd. ”

 

Marie Tatibouet, Chief Marketing Officer bij Gate.io, vertelde Finance Magnates dat deze schaarste Bitcoin steeds aantrekkelijker maakt voor grote investeerders. “Elk bedrijf wil nu zijn balans aan Bitcoin wijden”, zei ze.

 

“Microstrategy, Tesla, Square, Ruffers en anderen zijn allemaal op Bitcoin ingegaan. Andere Fortune 500-bedrijven zullen waarschijnlijk hetzelfde voorbeeld volgen en ook stukjes Bitcoin kopen. Nu is zelfs Ethereum een ​​belangrijke investeringsoptie geworden, met bedrijven als Meitubu die $ 22 miljoen aan ETH betalen. ”

 

Retailbeleggers kwamen ook voor cryptomarkten in 2020

Maar het waren niet alleen institutionele investeerders die in 2020 massaal naar cryptocurrency kwamen. Steve Ehrlich, Chief Executive van Voyager Digital, legde aan Finance Magnates uit dat: “aangezien mensen over de hele wereld beperkt waren tot hun huis, moesten veel kleine bedrijven hun activiteiten, zochten retailbeleggers naar nieuwe manieren om te investeren en te handelen voor aanvullend inkomen, waardoor het investeren in cryptocurrency enorm toenam. ”

 

Ehlrich zegt dat, net als bij institutionele beleggers, particuliere beleggers in Bitcoin BTC begonnen te zien als een afdekking tegen inflatie. Vonnis meldde in januari 2021 dat retailbeleggers die hun overheidscontroles in BTC stopten, een van de drijvende factoren waren achter de enorme prijsstijging van Bitcoin. Met name beleggers die hun eerste stimuluscheque van $ 1400 in Bitcoin hebben ingevoerd, hebben nu ongeveer $ 9000 in BTC.

 

“Deze particuliere beleggers zien ook dat de wereld digitaler wordt, en het digitale goudverhaal van Bitcoin is nog nooit zo sterk geweest”, zei Steve Ehrlich.

 

Marie Tatibouet, Chief Marketing Officer bij Gate.io.

Er is echter nog een weg te gaan voordat de Bitcoin-markt de omvang van de goudmarkt bereikt: “om ervoor te zorgen dat Bitcoin een marktkapitalisatie bereikt die vergelijkbaar is met die van goud, zal het een marktkapitalisatie van $ 11 biljoen dollar moeten bereiken”, zegt Bitcoin nu. zweeft rond een marktkapitalisatie van $ 1 biljoen dollar, terwijl het de wereldwijde liquiditeit blijft opslokken. En veel Bitcoin-enthousiastelingen zijn van mening dat BTC het overtreffen van de marktkapitalisatie van Gold slechts een kwestie van tijd is.

 

“Om ervoor te zorgen dat Bitcoin een marktkapitalisatie bereikt die vergelijkbaar is met die van goud, zal het een marktkapitalisatie van $ 11 biljoen dollar moeten halen. Bitcoin zweeft nu rond een marktkapitalisatie van $ 1 biljoen dollar, omdat het de wereldwijde liquiditeit blijft opslokken. En veel Bitcoin-enthousiastelingen zijn van mening dat BTC het overtreffen van de marktkapitalisatie van Gold slechts een kwestie van tijd is, ” zei Ehrlich.

 

Een “golf van positieve regelgevingsgebeurtenissen” fungeerde als een zegen voor Bitcoin

Doug Scwhenk van Digital Asset Research wees erop dat crypto, naast veranderingen in het monetair beleid en een groeiende pool van BTC-kopers, positief is beïnvloed door “een golf van positieve regelgevingsgebeurtenissen die institutionele beleggers troost bieden.”

 

Bijvoorbeeld: “de nieuwe Amerikaanse regering heeft een voorzitter van de SEC benoemd met eerdere crypto-ervaring, ETF’s zijn gelanceerd in Canada en Bermuda, en de OCC heeft verduidelijkt dat banken deze activa kunnen aanhouden.”

 

Bovendien hebben “legendarische instellingen zoals Bank of New York Mellon en Northern Trust openbare plannen en aanbiedingen in de ruimte bekendgemaakt. Dit alles heeft als een enorme rugwind gediend na een eerste schok en een grote onbekende over hoe ons leven zou worden beïnvloed door COVID. ”

 

Een nieuw financieel paradigm in 2022?

Als deze positieve regelgevende trends zich voortzetten in 2022, zou de explosieve groei van Bitcoin kunnen doorgaan. Nu het twaalf maanden geleden is sinds Black Thursday, hoe zouden cryptomarkten er twaalf maanden in de toekomst uit kunnen zien?

 

Do Kwon zei dat hoewel “het onmogelijk is om te weten” wat de toekomst zal brengen, “in het huidige tempo, het niet verrassend zou zijn als we een versnelde acceptatie van Bitcoin en DeFi door meer reguliere investeerders gaan zien.”

 

“Betere gebruikerservaring, meer kapitaal, betere infrastructuur en een breder bewustzijn zijn allemaal ingrediënten om meer gebruikers aan boord te krijgen van een nieuw financieel systeem, een systeem dat inclusiever en opener is”, zei Kwon.

 

Hoewel het misschien niet in 2022 aankomt, ziet Steve Ehrlich een financiële paradigmaverschuiving in de toekomst. “Bitcoin is meer dan alleen een nieuwe monetaire technologie, het is een geheel nieuw economisch paradigma: een onverbiddelijk basisgeldprotocol voor een wereldwijde, digitale, niet-statelijke economie”, zei hij. “Het belooft de scheiding van geld en staat te markeren.”

 

 

“Bitcoin biedt ons de mogelijkheid om goud opnieuw uit te vinden en geld voor de digitale toekomst te heroverwegen op een meer geglobaliseerde, internet-native manier. Om die en nog veel meer redenen zullen Bitcoin en cryptocurrency vooruitgang blijven boeken en een nieuwe economische realiteit nastreven. ”

 

Daarom zou Bitcoin in de komende twaalf maanden ongekende niveaus kunnen bereiken: “Oorspronkelijk leek het idee van een $ 100.000 Bitcoin een volledige verbeelding, maar is nu een schijnbaar redelijk doelwit geworden voor de opkomende digitale activa”, zei hij.

 

“We zien dat cryptocurrency en digitale activa volledig mainstream worden, traditionele financiële instellingen ontwrichten en economische empowerment geven aan mensen over de hele wereld in nood.”

 

 

 

 

NIO Inc. kondigt de voorgestelde aanbieding aan van 60.000.000 American Depositary Shares

 

NIO Inc. (NYSE: NIO) (“NIO” of het “Bedrijf”), een pionier op de Chinese markt voor premium slimme elektrische voertuigen, kondigde vandaag de start aan van de aanbieding van 60.000.000 Amerikaanse deposito-aandelen (de “ADS’en”), die elk één gewoon aandeel A van de Vennootschap vertegenwoordigen (de “ADS-Aanbieding”). De Vennootschap is voornemens om de underwriters in het ADS-aanbod een optie van 30 dagen te verlenen om tot 9.000.000 extra ADS’s te kopen.

 

Morgan Stanley & Co. LLC en China International Capital Corporation Hong Kong Securities Limited treden op als vertegenwoordigers van de underwriters voor het ADS-aanbod. Coca cola aandelen zijn niet te koop.

 

 

De ADS’en zullen worden aangeboden onder de plankregistratieverklaring van het Bedrijf op formulier F-3 dat werd ingediend bij de Securities and Exchange Commission (de “SEC”) en automatisch van kracht werd op 9 juni 2020. Een voorlopig prospectussupplement met betrekking tot de voorgestelde ADS Het bod is ingediend bij de SEC. De registratieverklaring op formulier F-3 en het voorlopige prospectussupplement zijn beschikbaar op de SEC-website op: http://www.sec.gov. Kopieën van het voorlopige prospectussupplement en het bijbehorende prospectus kunnen worden verkregen bij (1) Morgan Stanley & Co. LLC, Prospectus Department, 2nd Floor, 180 Varick Street, New York, NY 10014, Verenigde Staten van Amerika, Attentie: Prospectus Department; en (2) China International Capital Corporation Hong Kong Securities Limited, 29e verdieping, One International Finance Centre, 1 Harbour View Street, Central, Hong Kong. NIO aandelen zijn online te vinden.

 

De Vennootschap is van plan de netto-opbrengsten van het ADS-aanbod voornamelijk te gebruiken voor (i) onderzoek en ontwikkeling van nieuwe producten en volgende generaties van autonome rijtechnologieën, (ii) uitbreiding van het verkoop- en servicenetwerk en marktpenetratie en (iii) algemene bedrijfsdoeleinden.

 

Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of een uitnodiging voor een aanbod om effecten te kopen, noch zal er een verkoop van de effecten plaatsvinden in enige staat of jurisdictie waar een dergelijk aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig zou zijn.

 

Dit persbericht bevat informatie over het lopende aanbod van de ADS’en, en er kan geen garantie worden gegeven dat het aanbod zal worden voltooid.

 

Over NIO Inc.

 

NIO Inc. is een pionier op de Chinese markt voor slimme elektrische voertuigen. NIO, opgericht in november 2014, heeft als missie het vormgeven van een vreugdevolle levensstijl. NIO streeft ernaar een gemeenschap op te bouwen die begint met slimme elektrische voertuigen om vreugde te delen en samen met gebruikers te groeien. NIO ontwerpt, produceert en verkoopt slimme premium elektrische voertuigen en stimuleert innovaties in de volgende generatie technologieën op het gebied van connectiviteit, autonoom rijden en kunstmatige intelligentie. Door de gebruikerservaring opnieuw te definiëren, biedt NIO gebruikers uitgebreide en handige stroomoplossingen, een innovatief Battery as a Service (BaaS) -programma en andere gebruikersgerichte diensten. NIO begon met de levering van de ES8, een premium elektrische SUV met 7 zitplaatsen, in China in juni 2018, en zijn variant, de ES8 met 6 zitplaatsen, in maart 2019. NIO lanceerde officieel de ES6, een hoogwaardige premium SUV met 5 zitplaatsen. elektrische SUV, in december 2018 en begon met de levering van de ES6 in juni 2019. NIO lanceerde officieel de EC6, een premium elektrische SUV met 5 zitplaatsen, in december 2019 en begon met de levering van de EC6 in september 2020.

 

Safe Harbor-verklaring

 

Dit persbericht bevat verklaringen die “toekomstgerichte” verklaringen kunnen vormen overeenkomstig de “veilige haven” -bepalingen van de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Deze toekomstgerichte verklaringen kunnen worden geïdentificeerd aan de hand van terminologie zoals “zal”, ” verwacht, “anticipeert”, “doelen”, “toekomst”, “is van plan”, “plant”, “gelooft”, “schat”, “waarschijnlijk” en soortgelijke verklaringen. NIO kan ook schriftelijke of mondelinge toekomstgerichte verklaringen afleggen in haar periodieke rapporten aan de SEC, in haar jaarverslag aan aandeelhouders, in persberichten en ander schriftelijk materiaal en in mondelinge verklaringen van haar functionarissen, directeuren of werknemers aan derden. Verklaringen die geen historische feiten zijn, inclusief verklaringen over de overtuigingen, plannen en verwachtingen van NIO, zijn toekomstgerichte verklaringen. Toekomstgerichte verklaringen houden inherente risico’s en onzekerheden in. Een aantal factoren kan ertoe leiden dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten in een toekomstgerichte verklaring, inclusief maar niet beperkt tot: de strategieën van NIO; NIO’s toekomstige bedrijfsontwikkeling, financiële toestand en bedrijfsresultaten; Het vermogen van NIO om een auto van voldoende kwaliteit te ontwikkelen en te produceren en klanten op schema en op grote schaal aan te spreken; het vermogen om de productie te laten groeien in samenwerking met partners; zijn vermogen om zijn klanten handige oplaadoplossingen te bieden; de levensvatbaarheid, het groeipotentieel en de vooruitzichten van het nieuw geïntroduceerde BaaS-model; NIO’s vermogen om te voldoen aan de opgelegde veiligheidsnormen met betrekking tot motorvoertuigen; zijn vermogen om de levering van grondstoffen of andere componenten die in zijn voertuigen worden gebruikt, veilig te stellen; zijn vermogen om voldoende reserveringen en verkopen van de ES8, ES6 en EC6 te verzekeren; zijn vermogen om de kosten in verband met zijn activiteiten te beheersen; het vermogen om het merk NIO op te bouwen; algemene economische en zakelijke omstandigheden wereldwijd en in China en aannames die ten grondslag liggen aan of verband houden met het voorgaande. Verdere informatie over deze en andere risico’s is opgenomen in NIO’s deponeringen bij de SEC. Alle informatie in dit persbericht is op de datum van dit persbericht, en NIO neemt geen enkele verplichting op zich om enige toekomstgerichte verklaring bij te werken, behalve zoals vereist onder de toepasselijke wetgeving.

 

Opties op bitcoin-futures die net zijn gelanceerd. Dit moet je weten

Een klant komt de kantoren van de bank La Maison du Bitcoin in Parijs, Frankrijk binnen.

Ze zijn er eindelijk. Exchange-traded bitcoin-opties die maandag zijn gelanceerd op de Chicago Mercantile Exchange.

 

 

Traders van alle niveaus zijn wanhopig op zoek naar op de beurs verhandelde opties op bitcoin omdat opties kunnen worden gebruikt om risico te definiëren terwijl bijna elke marktthese wordt uitgedrukt en het is die mogelijkheid om verliezen te beperken die zo belangrijk is in bitcoin, die een rally van 1.900% zag in 2017 gevolgd door een pauze van 82% voordat hij eind 2018 zijn dieptepunt bereikte.

 

Met traditionele opties kan de koper van de optie de onderliggende waarde kopen in het geval van een calloptie of de onderliggende waarde verkopen in het geval van een putoptie. Opties op futures zijn net iets anders in die zin dat de eigenaar van een call-optie het recht heeft op het verstrijken van de optie om een ​​longpositie in te nemen in het bitcoin-futurescontract verhandeld bij de CME, terwijl de eigenaar van een put-optie het recht heeft om een short positie in die bitcoin futures.

 

Ongeacht het onderliggende instrument brengt het vermogen om risico’s te definiëren kosten met zich mee. Opties op bitcoin-futures zijn ongelooflijk duur, zoals je zou verwachten van alles met dit soort volatiliteit. Handelaren verwijzen gewoonlijk naar de kosten van een optie in termen van “impliciete volatiliteit” of het bedrag van de volatiliteit dat wordt geïmpliceerd door die huidige prijs van de optie.

 

Opties op bitcoin-futures impliceren een extreme mate van volatiliteit. Net na maandagmiddag werden de put-opties met een staking van $ 8.000 die in april aflopen verhandeld tegen 72% impliciete volatiliteit, wat suggereert dat handelaren geloven dat bitcoin waarschijnlijk tussen $ 6.965 en $ 9.940 zal zijn wanneer die opties in april vervallen. Dat is een bereik van 37% met bitcoin-futures op $ 8.130. Ter vergelijking: de april-opties voor de S&P 500 worden verhandeld onder 12% impliciete volatiliteit. Chainlink is stabiel.

 

De koper van een calloptie met een staking van $ 9.000 die in april afloopt, zou ongeveer $ 1.075 moeten betalen voor de call, wat betekent dat bitcoin-futures boven $ 10.075 zouden moeten zijn om die call-aankoop winstgevend te laten zijn op de vervaldag. De koper van een put-optie met een staking van $ 8.000 die in april afloopt, zou ongeveer $ 1.165 moeten betalen, wat betekent dat bitcoin-futures bij het verstrijken onder de $ 6.835 zouden moeten zijn om de put-aankoop winstgevend te maken. Dat zou echt wat beweging vergen. enjin koers is stabiel

 

Tot de opties op bitcoin-futures dieper volgen, zal elke handelaar een markt tegenkomen – dat wil zeggen het bod voor elke optie en de aanbiedingsprijs voor die optie – die erg breed is. De markt voor die putopties van $ 8.000 in april is bijvoorbeeld ongeveer 250 punten breed.

 

Dat betekent niet dat verkopers van opties het beter af zullen hebben. De verkoper van een naked call-optie zou onbeperkte verliezen lijden als bitcoin de rally van 2017 zou hervatten.

 

Opties op bitcoin-futures zullen waarschijnlijk een geweldig hulpmiddel zijn voor speculanten in de cryptocurrency-ruimte. Speculanten in andere activaklassen weten al lang dat opties de mogelijkheid bieden om verliezen te beperken en unieke uitbetalingsprofielen te creëren. En het is altijd goed voor investeerders en speculanten om meer opties te hebben.

 

Auto -rijtips voor beginners

Het besturen van auto kan leuk en bevrijdend zijn. Het is echter belangrijk om de juiste manier te weten om het te doen, dus u zult niet in een slechte situatie terechtkomen. Als je een beginner bent, moet je een paar uur rijlessen volgen voordat je zelfverzekerd genoeg bent om alleen te rijden. Het besturen van auto kan leuk en bevrijdend zijn snel en makkelijk je scooter theorie halen. Het is echter belangrijk om de juiste manier te weten om het te doen, dus u zult niet in een slechte situatie terechtkomen. Als je een beginner bent, moet je een paar uur rijlessen volgen voordat je zelfverzekerd genoeg bent om alleen te rijden. Het besturen van auto kan leuk en bevrijdend zijn. Het is echter belangrijk om de juiste manier te weten om het te doen, dus u zult niet in een slechte situatie terechtkomen. Als je een beginner bent, moet je een paar uur rijlessen volgen voordat je zelfverzekerd genoeg bent om alleen te rijden.

De beste manier om uw eerste rit veilig en leuk te maken, is door een paar eenvoudige tips te volgen. U leert hoe u uw spiegels kunt controleren, uw stoel kunt aanpassen en u kunt voelen voor uw wielen. Deze technieken kunnen u helpen de gevreesde pothole en hub -dop te voorkomen. De beste manier om uw eerste rit veilig en leuk te maken, is door een paar eenvoudige tips te volgen. U leert hoe u uw spiegels kunt controleren, uw stoel kunt aanpassen en u kunt voelen voor uw wielen. Deze technieken kunnen u helpen de gevreesde pothole en hub -dop te voorkomen. De beste manier om uw eerste rit veilig en leuk te maken, is door een paar eenvoudige tips te volgen. U leert hoe u uw spiegels kunt controleren, uw stoel kunt aanpassen en u kunt voelen voor uw wielen. Deze technieken kunnen u helpen de gevreesde pothole en hub -dop te voorkomen.

Ten eerste moet een auto een solide aandrijving hebben. Dit omvat de transmissie en banden. Een goede bestuurder moet ook weten hoe hij van versnelling moet veranderen. Hoewel een versnellingswijziging misschien een eenvoudig ding klinkt om te doen, kan teveel verschuiven de versnellingsbak verslijten. Ten eerste moet een auto een solide aandrijving hebben. Dit omvat de transmissie en banden. Een goede bestuurder moet ook weten hoe hij van versnelling moet veranderen. Hoewel een versnellingswijziging misschien een eenvoudig ding klinkt om te doen, kan teveel verschuiven de versnellingsbak verslijten. Ten eerste moet een auto een solide aandrijving hebben. Dit omvat de transmissie en banden. Een goede bestuurder moet ook weten hoe hij van versnelling moet veranderen. Hoewel een versnellingswijziging misschien een eenvoudig ding klinkt om te doen, kan teveel verschuiven de versnellingsbak verslijten. Ten eerste moet een auto een solide aandrijving hebben. Dit omvat de transmissie en banden. Een goede bestuurder moet ook weten hoe hij van versnelling moet veranderen. Hoewel een versnellingswijziging misschien een eenvoudig ding klinkt om te doen, kan teveel verschuiven de versnellingsbak verslijten.

Het is een goed idee om te leren hoe je je zij- en achteruitkijkspiegels kunt aanpassen. Dit zijn de twee essentiële spiegels die je moet gebruiken bij het veranderen van rijstrook. Het is een goed idee om te leren hoe je je zij- en achteruitkijkspiegels kunt aanpassen. Dit zijn de twee essentiële spiegels die je moet gebruiken bij het veranderen van rijstrook.

Een andere autorittentip is om uw indicator te gebruiken om aan te geven wanneer u van rijstrook verandert. Als u dit doet, kunt u voorkomen dat u andere auto’s op de weg raakt. Een andere autorittentip is om uw indicator te gebruiken om aan te geven wanneer u van rijstrook verandert. Als u dit doet, kunt u voorkomen dat u andere auto’s op de weg raakt.

Het is ook een goed idee om te wennen aan het geluid van uw remmen en de geur van uw motor. Bovendien moet u wennen aan de verschillende versnellingen op uw auto. Het is ook een goed idee om te wennen aan het geluid van uw remmen en de geur van uw motor. Bovendien moet u wennen aan de verschillende versnellingen op uw auto.

Ten slotte wil je onthouden om altijd op de weg te kijken. Hoewel het verleidelijk is om direct voor uw auto te kijken, kan dit gevaarlijk zijn. Ten slotte wil je onthouden om altijd op de weg te kijken. Hoewel het verleidelijk is om direct voor uw auto te kijken, kan dit gevaarlijk zijn.

Jabulani – De bal van het WK 2010

Het is onwaarschijnlijk dat we de leiders van de groepen als laatste zullen zien strijden over de bundel van het WK 2010, voordat ze uit de wedstrijd worden gestuurd. Hoe het ook zij, bij de eerste beker voor het laatst in 1930 was de gebruikte bal zeker een kwestie van discussie tussen de twee strijdende groepen op dat moment (Argentinië en Uruguay), die het niet eens konden worden welke bal ze moesten gebruiken. Eindelijk werd een afweging gemaakt met een deel van de Argentijnse groep die in de hoofdhelft werd gebruikt en de bundel van Uruguay voor de volgende helft.

Niemand kan met zekerheid zeggen dat de bal het resultaat van een wedstrijd beïnvloedt. Hoe het ook zij, we kunnen niet zien dat Argentinië tijdens de rust 2-1 reed toen hij zijn bal gebruikte, terwijl Uruguay de wedstrijd met 4-2 domineerde door de tweede helft met zijn bal te spelen.

Voetbal heeft sinds die tijd verbazingwekkende vooruitgang geboekt en de ballen zijn fundamenteel verbeterd. Van de aardekleurige kalfsleren ballen met de banden, gebruikt tijdens de vroege Cup-dagen tot het geavanceerde Jabulani, het stuk van het WK 2010. Het is de 11e bal gemaakt door een vergelijkbare spelorganisatie, ondanks het feit dat het niet lijkt tot nu toe de meest uitgenodigde zijn.

De proppen van World Cups

De belangrijkste bal in een wereldbeker om een ​​plan van tweeëndertig hexagonale planken te gebruiken, met de hand genaaid, was de Telstar-bal die werd gebruikt tijdens de beker in 1970 in Mexico. De bal was gemaakt van koeienhuid, maar alleen omdat hij wit was, inclusief donkere planken merkbaarder op de sterk contrasterende tv’s die op dat moment werden gebruikt.

De bal die later werd gebruikt, heette Tango en het was de bal die het diagram vormde voor de volgende vijf WK-ballen, met twintig borden die de indruk wekken van 12 niet te onderscheiden cirkels.

De naam bleef zoals voorheen voor het WK in Spanje 1982, maar de opgewaardeerde bal was de belangrijkste bal met een waterveilige kwaliteit vanwege de elastische afwerking. De eerste niet-kalfsleren brok van het WK verscheen minimaal later in 1986 in Mexico en het was een waterveilige en met polyurethaan bedekte bal. Verdere verbetering kwam later met de Etrusco 2000, de Questra 2004 en de Teamgeist in Duitsland 2006. De Teamgeist kreeg negatieve emoties van de keepers, aangezien het slechts veertien borden had die het oppervlak gladder maakten dan een normale bal, dus beweerden ze dat het kan onregelmatig worden.

Het Jabulani-bal van het WK 2010 is verrassend veel vreselijker, met nog minder boards in de schijnwerpers, maar het gaat gepaard met een ongewoon greep en groefgevoel dat het echt stabiel maakt. De maker beweert dat het de meest ronde en exacte bal is die ooit in voetbal wordt gebruikt.

Het Jabulani-bal van het WK 2010 – wat vieren in isiZulu betekent – is bedoeld om de attributen van Zuid-Afrika onder de aandacht te brengen. Er zijn elf tinten die alle dingen bij elkaar brengen, een nummer dat spreekt tot de 11 spelers die in elke groep spelen, de 11 dialecten die in Zuid-Afrika worden gesproken en de 11 unieke netwerken die in dit multi-etnische land leven. Gaat het de harten van de spelers pakken? We zullen zien.

FIFA Worldcup 2010 in Africa

The World Cup 2010 is approaching and will be the greatest occasion in Europe.When it comes to wagering you can depends on Ladbrokes, the UK’s greatest games wagering site. Since Foot Ball is the world’s greatest and the most watched occasion the world over and we Ladbrokes realizes how significant World Cup is. Occasion with such an extensive amount significance, Land representatives know data, tips,updates, world cup wagering chances and payout accessible for you.

South Africa is going to have this incredible occasion of the FIFA World Cup 2010 and it will be the Mecca of all games. The competition will be held through the span of about a month from June eleventh to July eleventh. You’ll have 10 opportunities to win large through world cup wagering.

South Africa will be one of the thirty-two going after football’s most pined for prize, the Jules Rimet Trophy!

At the present time, the qualifiers are occurring between in excess of 200 countries planning to get their opportunity to play in the finals. After this stage is complete,the 200 countries qualifying are separated into 6 gatherings:

– Africa

– Asia

– Europe

– South America

– North, Central America and Caribbean

– Oceania

Ladbrokes offers you free wager offers for these 6 gatherings are then separated into different provincial gatherings and will go up against one another for the favorite and sprinter up in each gathering. This procedure will rehash itself until the necessary number of groups per division is met so as to contend in the last stage for the title.

All wagers on FIFA 2010 right currently will in general kindness the conspicuous decisions, for example, shielding champions and 3-time victors, Italy just as 7-time champions and run of the mill World Cup wagering most loved Brazil. Whomever it is, one thing is without a doubt, it will be energizing to watch and wager on world cup.

The various settings for the FIFA are:-

– Soccer City Stadium, Johannesburg

– Green Point Stadium, Cape Town

– Moses Mobidha Stadium, Durban

– Ellis Park Stadium, Johannesburg

– Loftus Versfeld Stadium, Pretoria

– N. Mandela Bay Stadium, Port Elizabeth

– Free State Stadium, Bloemfontein

– Mbombela Stadium, Nelspruit

– Peter Mokaba Stadium, Polokwane

So you have 10 opportunity to wager on FIFA.

Football built to Perfection